Zg99 Kızlar grip oldum önerebileceğiniz birseyler var mı? Zencefil hamilelikte kullanılır mı kullanan var mı. Başka ne kullanabilirim boğaz ağrısı ve burun akıntısı var. Doktora gitmeden iyilesmek istiyorum.🌸
Sumisali_ Zg99 çok geçmiş olsun gitseniz de zaten bişey yapmıyorlar nerdeyse 3 haftadır çekiyorum Çarşamba doğumum var hala tam olarak iyileşmiş değilim.Doktorum bol bol nane limon iç ballı süt tüketimi yap dedi onları yapıyorum başka da bi seçenek pek yok gibi .
Sergul1425 Zg99 bnde 22 haftalık hamileyim kaç gündür öksürük var hastaneye gittim acile ama parol dan başka bişey vermedi evde ballı limonlu su içiyorum bugün de kuşburnu çayı yaptım her yolu deniyorum ama geçmiyor
Esra_Elisa8 Zg99 ay ben de geçen oldum 20 haftaligim sadce bir fincan kaynamiş suya yarım limon sıktım 1 yemek kaşığı bal ekleyip günde 2 3 defa içtim birde bol bol.mandalina tüketim o şekil toparlandım o limonlu su çok iyi geldi
Zg99 Sergul1425 çok geçmiş olsun size de ballı limonlu su iyi gelebilir deneyim bende kuşburnu gibi bitki çayları sorun olmasın hamilelikte dikkat edin siz de
Sergul1425 Zg99 size de geçmiş olsun ilk zamanlar da içtim ara ara abartmadığımız sürece sorun olmaz diye düşünüyorum geceleri uyutmuyor öksürük geçer umuduyla içiyorum
Esmaaaa_ Rabbim şifa versin… Ben nane limon ve ıhlamurla çok çabuk toparladım Allah ın izniyle size de şifa olur. Ihlamura limonda sıkabilirsin. bol c vitamini tüketin 😊
Zg99 Esra_Elisa8 mandalina suyu içmeye çalıştım bogazimi yaktı zorla içtim onu 😭 grip ağır atlatıyorum normalde ilaçsız nasıl olur bakalım. Geçmiş olsun canım size de. Taze zencefil denediniz mi acaba zararı olur mu bal ve karabiber ile taze zencefil tüketmek
Esra_Elisa8 Zg99 taze deil ama Corona zamanın da gebeydim o zman Corona oldum yanlış hatırlamıyorsam toz zencefil kullanmıştım ama tamda emin deilim baharatlar hamilelikte tehlikeli dikkat edin ama o limonlu suyu deneyin emin olun iyi gelcektir bende çok zor atlatiyorum ve birde ilik suyu sarımsak soğan çorbası normal sivri biber bol.bol tüketin boğaz içinde suya limon atın güne 1 2 litre için Corona olduğumda o yöntem çok iyi gelmişti
fairytale_ Zg99 çok geçmiş olsun. Bende aynı durumdayım 30+3 deyım ebem mandalına yememi portakal suyu ıcmemıs soyledı taze sekılde. Bırde gunluk 1 fıncan olucak sekılde nane lımon, ıhlamur veya lımonlu ballı sıcak su ıcebılecegımı soyledı🌸
Zg99 fairytale_ çok geçmiş olsun size de 🌸 mandalina portakal zorla yiyeceğim boğazım geçsin istiyorum çok kaşınıyor.
Esmaaaa_ Zg99 hımm minnoşlar için yapacak bişi yok katlanacağız artık. burnunu kapatarak içebilirsin🌹☺️ Geçmiş olsun