Kızlar bu gün kürtaj oldum bunun da başıma geleceğini asla düşünmezdim. 4 yaşında bir kızım var bir kimyasal yaşadım daha sonrasında bir türlü gebe kalamadım polip çıktı ameliyat oldum picos çıktı diyet spor sağlıklı beslenme derken çatlatma iğnesiyle hamile kaldım. Gebeliğimin başında büyükçe bir kanama alanı vardı iğnelerle fitillerle geçti ama bebeğim bir hafta geriden geliyordu kalp atışınızda duymuştuk 7*0 haftalıkken hızlıca su boşalır gibi akıntı geldi daha sonra kahverengi leke ertesi gün doktora gittim kalbi atıyor şu an gayet iyi dedi. Daha sonra da az az kahverengi akntım oldu ama çok öenmsemedim daha sonra net pembe akıntım olunca sildikçe peçeteye geliyordu tekrar doktora gittim normalde 9+4 olması gerekiyordu muayene de bir baktım bebek hiç hareket etmiyor doktor kalp atışını açtı ses yok alttan bakalım kalp atışı alamadım dedi alttan baktık yine yok kalbi 7+2 de durmuş gelişmemiş kürtaj olman gerekiyor yarın sabah gel dedi. Dünyam yıkıldı sanki bu gün de sabah gittim önden ilaç verdiler şeffaf renkte fitil gibi alttan koydular doğum hanede 😔 sonra ağrılarım başladı daha sonra kürtaja alındım vakumlamayla aldılar. Bu hikayede burada bitmiş oldu. Sizlere tavsiyem hiç bir akıntınızı önemsiz saymayın. Bebeğim 10 günden fazla karnımda öylece cansız şekilde beklemiş. Zaten son zamanlarda hiç hamile gibi hissetmiyordum başladı dediğim bulantılarım tak diye kesilmişti …