tsmutter ben önermiyorum ona gittim , boş kesem varmış bile bile göre göre demedi , alttan muayene olmam İçin başka bölüme sevk etti tam 1950 lira aldılar , sonrada kalbinin sesi gelmiyor dendi yani bebek yok ama anlamıyorlar yada anlıyorlar para kazanmak İçin oyalıyorlar asla tavsiye etmiyorum