@Azzebus benim de tam sezaryenden 3 ay sonra öyle olmuştu 1 hafta boyunca bi gün oldu bi gün olmadı gibi düzensiz kahverengi akıntım oldu ben bence regl oldum demiştim, ondan 40 gün sonra da tam regl olmuştum🤭 normaldir bence korkmayın. muhtemelen bir dahaki ay regliniz başlayacak tam olarak🙃