Humaboz bende Fatma hanıma gidiyorum başından beri bikaç doktor denedim ama en çok Fatma hocadan memnun kaldim 29. Haftamdayim herşeyi takip ediyor muayene olduğun zaman seni durumunu herseyini hatırlıyor sadece kafamı kurcalayan kısmı yeni doğan yoğun bakım yok bişey olduğu takdirde ve gece doğum olduğu zaman nöbetçi doktor kimse o giriyormuş doğuma doktor gelmiyor yani