Merhabalar anneler ben 16 haftalık gebeyim 9. Haftadan itibaren aşırı kusma sebebiyle 1 ay yatış verildi idrarda keton degerlerım pozitif çıktı ve zofer başlandı serumlarla beraber zofer dışında prilam metpamid asla kesmedi ondan dolayı zofer başladık sabah akşam birer tane kullanıyorum hala 4mg doktorum mecbur dedi ama çok korkuyorum zofer kullanıp bebegı sağlıklı olanlar yazabilir mi ?