Ayserum okuyananneeeee diğer tuvalet yok bizde ama anlarım umarım akıntım şeffaf o zorluyor peki suyun kokusu var mıydı
okuyananneeeee Ayserum orta kısmında oluyordu kokusuz , renksiz sanki terlemiş gibi . Ben böyle sızıntıyı fark ettikten sonra 7-8 saat sonrasında nst de 100 e kadar sancım çıkmıştı zaten, kendim de adet sancısı gibi hissetmiştim , bence olsa anlarsınız
Ayserum -Mucizem- merhaba turnusol kağıdı işe yarıyor mu sizce ben de mavi kağıt aldım pemebeyse sorun yok demek mi
-Mucizem- Ayserum Evet bende mavi kağıt ile yaptım pembe oldu pembeyse sorun yok mavi olarak kalırsa bebeğin suyu demekmiş
-Mucizem- Ayserum evet baya çok sulu akıntım vardı kağıtları günlük pedin ucunu kesip içine yerleştirdim ıslandığından emin olduktan 1 saat sonra falan çıkardım. Benim sulu akıntımın sebebi enfeksiyonmuş seninde şüphen varsa doktoruna söyle bence enfeksiyon falan varsa tedavi eder en azından
-Mucizem- Ayserum hayır doktor önce mantar enfeksiyonu tedavisi uyguladı ama akıntım geçmedi kokulu ve kanlı akıntı gelmeye başladı alttan muayene edip farklı ilaç verdi şimdi geçti şükür. Enfeksiyonun ismini bilmiyorum