Hanımlar sezeryan için bana sormadan belden iğne vurdular uyuşturmak için tabi ben bilmiyordum bana da sormadılar genel mi istiyorsun yoksa beldenutuşturma mı neyse bende sandım her ikisinde de uyuşturuyorlar sonra baktım ki uyanığım dedim ben genel istiyorum korkuyorum nöbet geçirebilirim dedim çünkü çevremde herkes genel ol uyanıkken hissettik kanı gördük vs. Onlar direnince bende nöbet geçiririm dedim sonra bayılttılar. Bi arkadaşım söyledi hem belden iğne yapmışsın hemde genel olmuşsun sana niye bilgi verilmedi tercihini en başta sormadılar narkoz bebeğe geçer çok riskli dedi. Çok korktum sizce bişey olur mu bebeğin beynine felan zarar gelmez inşallah