Aleynaz06 Neler yiyip içiyorsunuz kızlar? 33. Haftadayım tansiyondan dolayı karın çevresi 1 hafta geriden geliyor. Bebeğime kilo aldırmak için neler yiyip içebilirim?
aslcnr Aleynaz06 canım benim inan annelik iç güdüsü ile doyuramıyorum bakamıyorum besleyemiyorum gibi geliyordur. Kiloya takılma ayrıca inan bende hep ceviz muz avokado falan yedim bebeğim önden gitmiyor olması gerektiği gibi hatta bu hafta 50 gr almış oturup ağladım. Sonra düşündüm eli ayağı düzgün olsun ben doğunca bakarım büyütür açığı kapatırım. Sana motive olması için yazmak istedim. Sevgiler 🥰
marmaidb Aleynaz06 kesinlikle balık çok güzel kilo aldırıyor bebeğe bence haftada iki en az balık tüket 🩷
Eylul41 Aleynaz06 Benim 2 gebeligimdede bebeklerim 2 3 hafta ileride gidiyordu. Simdide ileri gidiyor 1 hafta. Hergun mutlaka muz ceviz kaju kefir ev yogurdu havuc kasar peyniri yumurta tüketiyorum.
kurkmantosuzmadonna Ceviz , muz , kabak çekirdeği , haşlanmış yumurta inşallah faydası olur doktorum bana bunları önerdi
kurkmantosuzmadonna Aleynaz06 hayır biz henüz başlardayız ☺️ doktor bebeğin gelişimine bunların iyi geleceğini söyledi yemeye çalışıyorum ben de
Aleynaz06 aslcnr doğru söylüyorsunuz, erken doğum riski oluyormuş eğer 3 hafta geriden gelirse o yüzden korktum biraz 🥹
aslcnr Aleynaz06 haklısın ama söylediği doktorun sadece 1 hafta. Erken doğum olmaz sen korkma hayırlısıyla o geleceği günü bilir🙏🏻