Kızlar merhaba dün post atmıştım eşim beyin kanaması geçirdi diye bugün yanına gittim bi 5 dk gördüm öylece yatıyordu bilinci kapalı doktorlar Umut yok hiç dedi kanaması çok büyük dedi her an beyin ölümü gerçekleşe bilir dediler o an nefes alamadım dünyam başıma yıkıldı ameliyat olsa bile kaldıramaz dediler Allah’ınız aşkına böyle olupta iyileşen oldumu yakınlarınızda falan iki tane küçük sabim var Rabbim onlara bağışlasın lütfen sizde dua edermisiniz 😢