Son adetim 24 eylülde oldu. Yumurtlama günüm 7-8-9 ekimdi. 9 ekim ve 11 ekimde korunmasız ilişki yaşadım onun dışında bu tarihe kadar korunmasız beraber olmadık. Bugün reglimin gecikmesinin 3. Günü beta 48 çıktı doktor düşük buldu değeri. Bazı kişilerin geç döllenme olduğu için bat zamanı betası düşük çıkabiliyormuş benim geç döllenme olmuş olma ihtimali var mı şimdi