Kızlar salı günü şeker yüklemesi yaptirdim şekerim yüksek çıktı 3gundur sekerimj ölçüyorum yüksek çıkıyordu bugün doktor insüline başlatıyorum seni dedi şekerine dikkat etmezsen çocuğun suyu fazlalaşır olduğundan fazla su olur rahat edemez erken doğum riski olur veya anne karnında ölür dedi biraz önce kendime insülin iğnesi yaparken aklıma kötü şeyler geldi ya bişey olursa diye benim gibi böyle olan varmı yüklemeden sonra şekeri çıkan naptınız yada sonra geçti mi