Ayse15 Merhaba 8+1 hamileyim ama bugün aşırı derecede akıntım var hatta nasil söyleyim pantolonuma kadar çıkmış ben kanamam var sandim korkmustum ama böyle beyaz renk su gibi akinti yasayan varmi bu durumu normal mi
Gebe_hazl Ayse15 Kasık ağrısı normaldir ilk zamanlarda daha doğrusu her ayda olabilir. İlk idrar testi yaptırın ona göre doktorunuza gidersiniz. Tabii ağrınız dayanılmayacak gibiyse şiddetliyse yani acile gidin 🌸