İyi akşamlar canım annelerim bugün minnak kızımla 18.günümüz ve ancak buralara gelebildim malum bi de minicik abimiz var 18 aylık birazcık da kıskanan😁 öncelikle buraya yazdıktan sonra girdik hastanemize erken saatlerde damar yolu önlük yatış işlemi derken hazırlandım geldi doğum anı en zor olan şey arkamda minicik bi evladımı bırakmak ya bişey olurda onu yalnız bırakırım korkusunun olmasıydı 🥺🥺 çok şükür elhamdülillah Allahım sağlıklıca evime evlatlarıma kavuşmayı nasip etti Ya Allah diyip girdim ameliyathaneden Allah’a dua ediyorum bol bol ki çabucak ayaklanabileyim iki bebişime de yetebileyim diye derken doktorum kontroller başladı hazır mısın dedi demesiyle birlikte bir minicik civciv sesiyle şenlendi kocaman ameliyathane 🥰 çok şükür eli ayağı düzgün bi bebekti gayet güzel geçen bi ameliyat sonrasında ilk yürüyüşün bile ilk doğumda çok çok zorlandığı ben çok şükür bunda çok güzel ayaklandım şuan bebeklerime tek başıma bakıyorum ve bu yaklaşık 7.gün itibariyle böyleydi Allah herşeyi yoluna koyuyor korkmayın tevekkül en büyük nimet tabi ufak tefek sıkıntılar oldu benden kaynaklı bebeğimin şeker düşmesi meydana geldi 4 gece kadar bi yoğun bakım süresi olup berbat bi bebek bölümü olduğunu bilmiyordum bu hastanenin neyse son olaylara nazaran çok şükür evladım yanımda ve gayet sağlıklı diyeceğim şu ki etraftan doğumla alakalı sizin korkutan saçma sapan konuşan hiç bir kimseye kulak asmayın moral bozmayın Allah çok büyük her zorlukta veriyor kolaylığını Rabbim isteyen hak eden her kadına nasip etsin cennet kokulu evlatları hayırlı akşamlar