Ceren-Mehmet06 Kızlar 4 gün gecikme oldu adet günü test yaptım negatif ti kaşık ağrım sırt ve bel ağrım var sizce gec döllenme olabilir mi ??
Alya05 Ceren-Mehmet06 4 gün gecikmeyle çıkardı silik olsa bile Ama yinede kan verin acilde verseniz 1 saat içinde çıkıyor
edis22 Alya05 Ceren-Mehmet06 Hayır geç döllenme olursa gözükmeyebilir. Benimki adetimden 10 gün geçmesine rağmen göstermemişti geç döllenmeden dolayı
Ceren-Mehmet06 Alya05 4 gün önce adet gününde yaprım testi yeni yapmadım 2 gün daha bekleyip direk kan bereyim diyorum
Alya05 Ceren-Mehmet06 hımm anladım canım Allah gönlüne göre versin inşallah beklemek insanı biraz yoruyor bende çok çektim o günleri 2 yık kadar acaba oldumu olmasını diye insan meraktan ölüyor resmen ve sanki herşey gebeliği gösteriyor inş beklemeniz boşa çıkmaz güzel haberler alırsınız