K2L ben rapor üzerine almadım hamileliğim boyunca ücretli aldım 1300 falan bazı doktorlar vermiyordu reçete üzerine son aylarda alabildim oda sürekli sıkıntı çıkıyordu acil girişi olark giriş olması lazımdı eczane arkadaş acile gidip yazdırıyordu acil olrk