Cnsata herni tespit edilince ben 20. Haftada fetal mr çektirdim Acıbadem hastanesinde. Radyoloji doktoru önceden gelip benimle tanıştı ultrasonumuza baktı bebeğe hiç bir zararı olmadığını çok hızlı olmaya çalışacağını söyledi. 20 dk falan sürdü kulaklık taktım arada Dr bana nasıl olduğumu az kaldığını söyledi çok rahatlattı açıkçası. Hastanede yatma olayını anlamadım belki 32 den sonra riskli olduğu için mi istiyorlar hiç bilmiyorum 🤷♀️
Yoğun bakım olayını konuşacağım mutlaka bende teşekkür ederim.
Benim de 2 sezaryan olacak kızım 31 haftada doğmuştu umarım oğlum 38 i bekleyecek 💙
Belki doğumlarımız denk gelir gerçekten. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz bebeğimizi 🙏🙏🙏
Benim bir sonraki kontrolüm 17 ocakta , 32 haftalık olacağız nasipse
Haberleşiriz tekrardan