Bseneri Mrb lar.. 27 eylul 2018 de ilk doğumumu normal bi şekilde yaptım Çok ama ćook korkuyordum normal doğumdan 39 haftalıkken gece 3 te suyum geldi hastaneye gittik yatış yaptılar sabah 8 9 gibi sancılarim başladı ve 2 saat sonra fln sancılar şiddetlenmeye başladı artık dayanamıyorum beni sezeryana alın dedim doktorum ve ailem izin vermedi ıyki de vermemişler.. ağlayarak çektim sancıları doğuma girdim ve gündüz 13.45 te kızım doğdu görünce ağrım da acım da hafifledi ve Doğum haneden odamıza geçerken tekerlekli sandalyeye oturttular beni kızımı da kucağıma verdiler doğumhaneden birlikte çıktık çok güzel bi duygu ve bebeğimin bakımını kendim yapabildim çünkü doğduktan sonra hrsey bitiyo ne ağrı ne sancı hiç bişey kalmıyor ıyki normal yaptım diye şükrettim ilk gebeligi olan annelere tavsiyem kesinlikle normal doğum dan korkmayın ağrınız sancıniz olacak ama inanın Allah yardım ediyor.bebeklerinize sağlıkla kavuşun inşallah...
Hilossss Bseneri ay ne güzel Allah bize de nasip etsin inşallah sağlıkla büyütün bebeğinizi böyle güzel şeyler duyunca cesaret geliyor bana da