Kızlar 33 haftalık hamileyim sizde de oluyo mu böyle aniden bi anda başım öle bi dönüyo ki sanki yer ayağımdan kaymış gibi hayatım kayıyo o an hemen yatıyorum kala kalıyorum korkudan tansiyonum ölçüyorum normal çıkıyo ama o baş dönmesi anlatamam sanki ayağım yerin altından. Çekiliyo bunu yaşayanlar var mı ? Otururken bile yaşıyorum bunu bazen