Merhaba sevgili anneler ve anne adayları ikiz bebeklerimle 18+5 olduk hareketlerini ufaktan hissetmeye başladım fakat sadece birini daha net hissediyorum bugün detaylı ultrasona girdim çok şükür bir sıkıntı yok doktor bakarken birine sağ tarafımdan birine sol tarafımdan bakıyor ben ise soldaki bebeğin hareketini neredeyse hiç hissetmiyorum aynı durumları yaşayan var mı acaba