Yekta1242 Kızlar merhabalar ben 2. Gebeliğimdeyim 22+3 haftalığız birde oğlum var 2 buçuk yaşında sayılır oğlumun ismi Özgür Yekta tekrar bir oğlum daha olacak öneriniz var mı bu arada rüyamda 2 kez yusuf isminde bir bebek gördüm ve benim bebeğimdi
Thezgi Yekta1242 Bence Yusuf ismini rüyanızda gördüyseniz ve beğeniyorsanız koyulabilir, belki yanına bir isimle. Çocuk kendi ismini belirliyor diyorlar rüyalar için
Yekta1242 Thezgi ya aslında bende öyle düşünüyorum ama eşim rüyanda gördün diye illa koymak zorunda değiliz diyor ama istersen olur da diyor bende kararsız kaldım