Asmklc 12 gün önce sezeryan oldum. Korkudan doğuma bir hafta kala gözüme uyku girmemeye başlamıştı. Ama şu an bebişimleyim, ağrı sızı arada hissediliyor ama günlük yaşantımı etkilemiyor sadece bir sızı gibi hissediyorsun. Doğumdan sonra da dayanılmayacak bir ağrı hissetmiyorsun, yaşayınca anlayacaksın insanın gözünde çok büyüyor ama öyle. Yine doğum yapsam yine şu saniye sezeryanı tercih ederim 🥹