Cinarbt Kızlar saçlarımı kestirmek istiyorum ama etrafımdakiler kestirme doğru olmaz hamileyken diyor bebeğin ömrü kısa olur diyorlar siz kestirdinizmi
Fundaaaa46 Cinarbt ay evet bana da öyle dediler inanmıyorum ama kestirmiyorum da yine de bekleyverelim bi kaç ay daha bisey olmaz doğunca kesersiniz
_mucizem_ Cinarbt benim saçlarım da çok uzadı kestirmek istiyorum ama bana da engel oluyorlar 🙄 doğuma kadar ben böyle bekleyemem 🤦🏻♀️
Yelizsnsy Cinarbt ben kestirdim çok da rahatladım kestirmek istiyorsanız kestirin bence tamamen hurafe
Bergamot Cinarbt hurafelere asla inanmam. Saç kestirdim ilk gebeliğimde. Hatta haftaya yine kestiriyorum 🤭
Booksandcats 2 kere kestirdim hamileyken her şeyi Allah bilir benim kafamdaki saç mı belirleyecek çocuğumun ömrünü