Selam kızlar 29+4 üm bi kaç gündür özellikle bugun karnımın sag(üst diyebiliriz) tarafında bebeğim hareket ettikçe sancı gibi açıyor yani bu normal bir durummu oraya tekme atıyor gibi ama attıkça canım acıyo önceden hareket ettiğinde acı hissetmezdim ve bazende normal oluyor ama sert hareketlerinde sağ tarafa yapıyor