Kızlar, korse kullanmayı denedim ama asla kullanamadım. Takınca fenalık basıyor resmen. Göbeğimde duruyor yani 40 günü geçtim. Başka türlü nasıl geçer spor da yapamam şuan zaten. İlk başta önemsemedim ama şimdi baya baya takılıyorum. Sizler de durum nedir ?