dilaraecaliskan Kızlar 11 ekimde transferim yapıldı 10. Gün kan değerim 183 12. Gün 336 çıktı bugün 14. Gün 1 saat önce kasık ağrım başladı ve şiddetlendi 15 dk önce de kanama geldi ufak bi pıhtıyla. Korkuyorum kanama yaşayan oldu mu aranızda?
Gamzeee27 dilaraecaliskan bence ihmal etme kadın doğum acile veya da gittiğin doktoru ara git progestan iğne yaparlar
minikbebegim06 dilaraecaliskan acile gidin hemen kontrol etsinler ilaç iğne vs başlıyorlar gebelikte kanama ve lekelenme risktir
Suzican dilaraecaliskan benimde 6 haftalıkken pıhtılı bir şekilde yoğun kanamam oldu ama ağrı flan yoktu bende Acile gittim kese etrafında kanama varmış ondan dedi kan uyuşmazlığından da kaynaklı olabilir dedi kan uyuşmazlığı iğnesini yaptırdık Tüp bebek benim ki bu arada
Y_cigdem dilaraecaliskan dilaraecaliskan Ben de 3 aylık hamileyken yaşamıştım kanamayı doktorum hemen progestan fitil ve iğne yazdı bol bol dinlen dedi geçti ihmal etme ama gerekiyorsa tuvalet dışında ayağa kalkma bir süre
Larraa Merhaba bende tüp bebek gebesiyim hiç kanamam olmadı. İhmal etmeyin mümkünse acile gidin. Önlem alınır.
Zehra_gonul Benım kanamm oldu hastneye gıttım progestan ıgne ve fıtılını kulandımm ilk 3 ay allaha şükür bir sorun olmadı suan 33 haftalıgız
dilaraecaliskan Gamzeee27 progestan fitil kullanıyorum şuan doktorum en yüksek dozu kullanıyorsun ekstra kullanacağın bi ilaç yok şuan dedi
minikbebegim06 dilaraecaliskan bence tekrar gidip danışın acilde iğne de yapıyorlar gerek olunca benimde olmuştu iğne ve progestan fitil vermişlerdi
dilaraecaliskan Gamzeee27 ben ilçede yaşıyorum burda 1 tane hastane var ve onda da acilinde kadın doğum yok maalesef gitsem sadece kan alırlar kanamam devam etmiyor sadece bi kere oldu devam ederse gitmemi söyledi doktorum
dilaraecaliskan Suzican benim yoğun değildi sadece bi peçete silince kan ve pıhtı geldi devam etmiyor kanamam
dilaraecaliskan Y_cigdem bana da bol su iç ve dinlen dedi bende progestan fitil kullanıyorum ilk gebeliğim ve tüp bebek o yüzden çok korkuyorum :/