Denizlina09 merhaba ilk gebeliğim de adet günü kan verdim negatifti 6 gün sonra 67 ile öğrendim doktor birşey demedi ama geç döllenmeydi sanırım
İkinci hamilelgimi ise kain ağrısı ile gittiğim acilde 1500 değerle öğrenmiştim
Şimdi ise ne olacak bilmiyorum offffff 😬😬
Adete 2 gün var kanda ne çıkar ne olacak nasıl olacak