110593 Bugün kahverengi akıntı şikayetiyle doktora gittim. Bir kere kürtaj olduğum için tedirgin oldum. Bir sıkıntı olmadığını söyleyip progestan verdi. Sadece bebek keseye göre küçükmüş.Böyle olup sonradan normale dönen var mı?