Kızlar ben 15 haftalık hamileyim 13+3 de ikili test için gittim devlet hastanesinde anca o zamana randevu bulabilmiştim daha erkene bulamadım doktor da normalde 11 12 haftada yapılıyor ama 14 haftaya kadar da ikili test yapılıyor dedi ama bebek büyüdüğü için uygun pozisyonu bulup öyle test yapmamız lazım dedi 15 dk arayla 4 kere ultrasonla bebeğin pozisyonuna baktı baya uğraştı bebek dönmedi ensesini dönmesi gerekiyormuş benim bebek hep yüzü dönüktü çok uğraştı ama döndüremedi doktor yarın gel dedi bende eşimin işinden dolayı yarın gelemem yaptirmasam olmaz mı dedim o zaman 3 lü test yaparız 16 haftalikken dedi ama kaç kişi de gördüm 3 lu testte çok fazla yanılma oluyormuş onu da yaptırmasam sıkıntı olur mu acaba biyandan yaptırayım diyorum biyandan yaptırmayım diyorum bu sefer doktor hicbiseyi yaptırmamışsın falan der mi diye düşünüyorum lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?