Turkbrc Daha önce yaşayan varmı bugün nst de bebeğin kalp atışlarının çok yüksek olduğunu taşikardi olabileceğini söylediler
e_blue_sky_a Turkbrc kaç haftalıksiniz? Benim 36+5 ten 37+1e kadar kalp atışları çok yükseldi. Uyudukça sakinlesiyor idi. [Bebek uyudukca] 37+2de doğuma aldılar. Doğuma gitmeden önceki gece toplanıyor idi bir tarafa dediğiniz gibi
Tospkkk Turkbrc canım nasıl oldun? Tekrar nstye girdin mi şu an durumun nasıl ? Ben de tam 34. Haftadaym bugün nstye ilk kez girdim başta normaldi sonra 190-200e çıktı bebeğin kalp atışları
TKumsall Turkbrc evet tasikardi geçirmiş ama uzun süreli değildi galiba yatış vs verilmedi sanırım anladığım kadarıyla
Turkbrc TKumsall 1 gün yatış dedi doktor ama hastanede fark ettim ki nst ye girdikçe bebek hareketleri artmaya başladı çok rahatsız oldu imza verip eve dinlenmeye geçtim
Alone e_blue_sky_a merhaba bebeğinizde herhangi bir kalp rahatsızlığı var mı. Benim yavrumunda nabzı nst de yükseliyo sadece uyursa düşüyor kalp rahatsızlığı olabilir diye okudum internetten ama sizde bir sorun oldu mu
TKumsall Turkbrc strese giriyorsan ondan kaynaklı olabilir biraz dinlen ağrı vs bisey olduğunda hemen git ama ihmal etme tasikardi önemli bebek için
Alone Bebek strese girdiğinde de yükseliyor. Açılmanız felan var mı doğum başlamış olabilir mi acaba ? Ne kadarlıksınız bilmiyorum ama
Elos_1907 2 defa nst girdim ilki 180 seyretti ikinci 160lardı 34 haftadayım eve gönderdiler. 32 de de önde yüksek çıktı 2. Normal cıktı
Turkbrc Tospkkk 35+0 iyiyiz çok şükür 34 de tekrar kontrole girdim doktor kansızlığımdan kaynaklı olduğunu söyledi 36 da tekrar kan değerlerimin sonucuna göre yorum yapacak , siz de de böyle bir durum varmı ondan kaynaklı olabilir
Tospkkk Turkbrc evet 1 ay önce tahlil yaptırdığımda demir ilacı kullanmama rağmen düşük çıkmıştı muhtemelen o yüzdendir, geçmiş olsun sağlıkla kucaklarıma alalım inşallah 🙏🏻