Fatma_98 ben de bugün sancıyla gittim acil olarak doktora. 33+5 haftalığım. Nstde sancım çıktı ama açılma yoktu çok şükür. Doktor önlem olarak ciğer geliştirici iğne ve serum taktırdı. Tekrar nstye girdim serumdan sonra. Sancı azalmıştı, azalmasa yatış yapılacaktı. Yarın yine ciğer geliştirici iğne yapılacak. İnşallah bekler biraz daha bebeğim, küçük çünkü daha 🥹 gerçi sağlıklı olsun da. Ama çok korkuyorum