Ebrueren Leyla988 bende devlette yaptırcam güyya ama patoloji bölümi yapıyormuş ve şuan bana uzak bir hastanenin patolojisi yapıyor çok sinir oldum
Cnhavva Leyla988 devlette hangi bolume randevu aliyoruz yada doktordan bagimsiz yaptirilabilir mi ucretli sekilde
Leyla988 Ebrueren yo bana normal kadın doğum doktorum baktı sonrada kana gönderdi sonuclarıda yine ondan aldım oda bakdı özelede giderken özelede götürdüm oda baktı
Ebrueren Leyla988 bana niye bu kadar zorlaştırıyorlar anlamıyorum patalojiye yönlendirdiler patalojiside ikili test yapmıyorum diyor
Elifcc Ebrueren patoloji değil perinatoloji ye yönlendirmişlerdir onlar bu işin uzmanı olduğu için detaylı bir şekilde bakılsın diye