aysegull01 Çatlatma iğnesi 10. Gün 58 çıktı bugün 12. Gün 135 çıktı 28 günde bir adet oluyorum bugün adetimin ilk günü sonuç nasıl 🌸
Pnrdrsn aysegull01 çatlatma iğnesi olduğun günü de sayıyor musun? Ben aşılama oldum. İğneden sayicaz asilamadan mi bilemedim☺️
minikbebegim06 aysegull01 1500 ve üstü olunca kese görünüyor genelde ben yaklaşık 5 bin olana kadar bekleyip 2 günde bir beta takibi yapmıştım aynı yerde ve aynı saatlerde kan verip o şekilde yapabilirsiniz isterseniz ben de catlatma ignesiyle hamile kaldim 😊
aysegull01 minikbebegim06 ben bugün tam 48 saat olmadan verdim 2 buçuk saat erken oldu biraz pazar vericem bakalım nasıl sonuç
minikbebegim06 Pnrdrsn iğnenin üstünden 15 gün geçince sonuc veriyor ama bazen daha erken ya da geç gören oluyor 😊