Kızlar merhaba regl olamadım diye hamileyim sanıp kan vermiştim 0.2 negatifti 14 ekimde. 17 ekimdede doktora gittim böyke böyke dedim bana adet söktürücü verdi 6 gün sabah akşam kullandım ilacı bıraktım hala olmadım ikinci gündeyim meraktan dolayıda ovulasyonlarım vardı “innovita” marka onlardan bi yandan yaptım hep koyu çıkıyo buraya yazdım belki gebesindir diyenler oldu bende meraktan bu sabah ovulasyon testlerinin yanında gelen gebelik testini denedim çok çok silik çizgi çıktı ama kafam çok karışık çünkü 10 gün önce kanda çıkmamıştı şimdi idrarda belli olurmu ki