Daryam35 Sevgili anneler, benim 32. Hafta çalısabilir raporu alacağım hafta Kasım ara tatili. Bu hafta doğum sonrasına aktarılıyor mu? Bilgisi olan var mı?
Helloyaa Daryam35 benimde öyle denk geliyor ve o hafta aktarılmiyor diye biliyorum yine de kesin bilen varsa diye bekleyeyim burda
Hatice341 Daryam35 hocam sizin de izniniz mart gibi bitmiş oluyor sanırım. Sonrasında ne yapmayı düşünüyorsunuz? Rapor mu alacaksınız, ücretsiz izne mi ayrılacaksınız yoksa işe devam mı edeceksiniz?
Esum48 Daryam35 ara tatilde seminer olcagi icin aktarilirm benim 32.hafta yaz seminerine denk geldi amtardim ben
Balbebek012 Daryam35 hocam aktarılmıyor ama şöyle bir durum var çalışabilir raporu alırsanız 37 ye kadar olan kısmı aktarırsın
Daryam35 Hatice341 merhaba hocam benim iznim nisanın 2.haftasının sonunda bitecek. Rapor alabilirsem rapor düşünüyorum, alamazsam baslayacagım.
Gultenakkoyun Bende aktarılmıyor diye biliyorum. İzniniz bittikten sonra ne yapmayı düşünüyorsunuz. Benimde nisan gibi bitiyor iznim napacağımı düşünüyorum
Tubitumum Ben iznim bitince ücretsiz izne ayrılacağım en azından diğer sene başına kadar iki aylık bırakıp gidemem gibi geliyor🥹
Daryam35 lemux bana aktarılıyor gibi geliyor. Bir tatil değil bu ek dersimiz kesilmiyor sonucta. Sömestr ya da yaz tatilinde ekders kesiliyor.
deryalardanbiri Daryam35 ben de bu şekilde olacağını düşünüyorum, yaz tatili ve sömestr herhangi bir çalışma içermiyor ama ara tatil uzaktan da olsa hizmetiçi eğitim söz konusu
birkimseee Balbebek012 peki hocam yeni ataninca ücretsiz izne hemen cikilabilir mi, adayligin uzaması pahasına? 2 aylik bebegimz var da hani olası durumda böyle bi şey mümkün mu
huysuz__ Daryam35 resmi tatile denk gelen haftalar aktarılmıyor hocam, Kasım haftası seminer haftası olduğu için, seminere katılırsanız aktarabilirsiniz
Balbebek012 birkimseee tabiki hocam mümkün her doğum sonrası 2 yıl ücretsiz izin hakkın vardrı ister tam kullan ister parça parça. Ayın 15.inde ayrıl dilekçende 15 ı yazsın mutlaka ki muhasebeye alacak verecek durumun kalmasın. Senin bebeğin 2 aylık ücretsiz izin hakkın var hocam idari amirine danış mutlaka
eylul031989 Daryam35 Fiilen çalışıyor gözüktüğünüz için aktarılır. Yaz tatili ve sömestr tatili aktarılmıyor. ( son kısım için kesin bilgi)