Kubra001111 Kızlar yarın keseyi görmek için gidicem ama az az kahverengi lekem oldu gündüz olmamıştı şimdi oldu kiminin lekelenmeui 1 ay falan suruyor yarın gidince içim rahat edicek ama yine de benle aynı durumu yaşayan var mı
Sonnenblume Kubra001111 merhaba ben de aynı durumu yaşıyorum. Kahverengi lekelenmem oluyor dün ve bugün. Ama çok az oldu peçeteyr geldi hafif çamaşırımı batırmış. Araştırdım normal diyor kanama ve kırmızı olması tehlikeliymiş. Yarın sorunca bana da haber eder misiniz? Sizin kaç haftalık bebek
Kubra001111 Sonnenblume haftasını bilmiyorum ki adetim sokulmeyince soğan suyu içtim eşim tedavi görüyordu 2 yıllık evliyim bu arada bu hafta öğretim beta 299.8 di 2. Si 734.2 doktor güzel qrtmis dedi keseye bakalım dedi inşallah sorun olmaz kahverengi ve pembe karışık tahminim 1 haftadır var az az ama yoğun da değil
Frdvs-1038 Kubra001111 öncelikle hayırlı olsun. Benimde olmuştu 10. Haftada bol bol sıvı alın, dinlenin dr progestan vermişti. Faydasını görmüştüm. Dr bana adet kanından fazla ve kırmızı değilse korkma demişti.
Kubra001111 Frdvs-1038 progestani günde 2 doz vurundum dün ve duphaston kan sulandırıcı folik asit alıyorum teşekkür ederim sağolun ilk gebeligim yarın inşallah hayırlı haberler alırız
Frdvs-1038 Sonnenblume ilk etapta kırmızı renkli ama azdı. Sonra kahverengine döndü. Kendinizi çok yormayın inşallah güzel haberler alırsınız.🌼
Sonnenblume Frdvs-1038 benim kahverengi az az geliyor henüz devam ediyor inşallah başka bir şey değildir ağrım falan yok çok şükür.