Mucize19 canın seni çok iyi anlıyorum bende eşimden boşandım ailemin yanındayım 2. Çocuğum kızım 3 yaşında bende hemen hemen aynı haftalarda geldim ailemin yanına. Detaylı da beyninde kist kalbinde parlaklık var dediler testlei kabul etmedim sonrasında 1 ay sonra kontrolde gelişimi geri dediler bende ne kadar yaptırmak istemesem de amniyosentez yaptırmayı kabul ettim bir şeyi varsa öğrenmek için kızımda epilepsi hastası çünkü ve babaları maddi manevi destek olmuyor bize yok gibi bişey nafaka vs vermiyor bende şuan çalışmıyorum herşeyi göz önüne alarak testi yaptırdım temiz geldi çok şükür ama hala gelişimi bir tık geride 30 haftalık oldum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Doktorlar çok önemli bazen çok gereksiz yere strese sokuyorlar insanı beyninde kist geçmiş kalbi de iyi durumda bakalım artık doğumu bekliyorum. Sakin ol stres olmamaya çalış bebekte etkileniyor en azından iyi bir doktor bulup bir daha muayene olabilirsin inşallah bişey yoktur