Kardenizz 13 haftalık olduk bugün sürekli sabah erkenden uyanıyorum hiçbir sebep yokken bebekle bi ilgisi var mı ya da bitek ben mi yaşıyorm bu durumu gece erken yatıyorum geç yattığımda oluyor ama nedense sabah 6 ,7,8 de kalktığım oluyor ve uykumu alamıyorum
Neferut Kardenizz Her gece ben de uyanıyorum o yüzden kaliteli bir uyku alamıyorum. Başından beri böyleydi bu şu an 33. Haftadayım hala geceleri en az 2-3 kere uyanıyorum ve uykuya dalmakta zorlanıyorum.
Kze Kardenizz bende ayniym 3. Trimester dayiz 4-5 gibi uyaniyorm bidaha 7:30-8 e zod uyuyorum sebepsiz uykumu almis gibi uyaniyorum
Kze Oksuruksurubu :( yalniz degilsinn artik bende sabah namazina kalkiyorum oyle olunca belki de Allah kalkmami istiyor diye😂
Lumos Geçen gün instagramda bir doktorun bu konuyla alakalı videosuna denk geldim .gece uyanmaları ile alakalı hamileler gece durup dururken uyanıyor falan . Sebebi aslında bebişlerimizin doğduğunda yaşayacaklarımıza hazırlıkmış. Düşünsenize bi insan bi anda gece uyanmaya çalışsın nasıl adapte olabilir zorlanır dedi. Ama bu sayede ön hazırlık gibi bişey oluyor . Mantıklı geldi 😊
Cnhavva Kardenizz ben uykuyu yatmayi cok seven biriyim uykum olmasa bile keyfine yatarim yani bende de tam tersi bu aralar esim yuzunden duzenimiz bozuldu cok gec yatiyoruz bide surekli tuvalete falan kalk derken uykumdan bisey anlamiyorum hic ama yine de oglene kadar uyuyorum 😅