Bı kanama oldu sizlerle mesajlastiktan sonra ay ölecek gibiydim çok şükür bebek iyi kalp atışını duyduk çok düşük riskim olduğunu söyledi doktor bide hipertansiyon başlangıcı var dedi tansiyonum 18.9 çıktı ilk gittiğimde sonra 15.9 çıktı hipertansiyon yaşayan varmı bu gebelikte bu çıktı