seyda38 20 haftalik hamileyim bebeğimin hareketini hissedemiyorum neden açaba yardımcı olurmusunuz korkuyorum
ayaniz seyda38 bende 20 bitip 21 e biterken hissettim.. normal olani bu zaten canım kendini sıkma☺️ Mesela benim hic pıt pıt diye atmadı direk tekme attı😂
[silindi] seyda38 bende 18+4 haftalıgım bazen pıt pıt diye sanki karnımda kalp atışı gibi ama bebek mi başka bi şey mi anlayamadım