Minikveannesi2 ben ilçe devlet ve üniversite takipliydim ama artık şehir hastanesi ile devam edeceğim üniversiteyi bıraktım. Biz izine gideceğimiz için ne zaman gideceğim belli değildi randevu acamadi da bir kağıt verdi izin dönüşü bir uğra eğer sakinlik olursa o gün bakalım değilse gün vereyim dedi. Bizde de biraz büyüsün öyle bakalım dedi bı 25-26 haftalık olacak o zaman bakacak