Limoncuk Şu anda 18+6haftalık hamileyim. 11+3 haftalık hamileyken doktorum bebeğim de ense kalınlığının çok yüksek olduğunu 2 li taramaya girmemin bile gerekli olmadığını girsemde büyük risk taşıdığımı CVS işlemi yapılması gerektiğini yani plesanta dan parça alınıp kromozomsal bir rahatsızlık var mı tespit edilmesi gerektiği söyledi eşim ve benim dünyamız başımıza yıkıldı oradan ağlayarak çıktık aynı gün 2 farklı çok ünlü doktora göründüm aynı şeyleri hatta daha da beterini söyleyip bizi yerle bir ettiler aldırmamızı ve
engelli bir çocuğa bakmanın zorluklarından bahsettiler en sonunda Amerika ya kanım alınarak gönderildi yani fetal DNA testi yapıldı ve sonuçlarım temiz geldi yaklaşık bir ay boyunca hamileliğim burnumdan geldi ağlayarak ve dua ederek geçti demem o ki o tarama testleri, söylenen herşey aptal birer sayısal istatikten ibaret ve genelde söylenen olumsuz şeylere rağmen gayet sağlıklı ve son derece zeki bebekler doğuyor Allaha sığınıp dua etmek gerekiyor hiç biri doğru çıkmıyor bunların