Neslihan1 sadece down olduğunu göstermiyormuş ense kalınlığı. Sıkmayın canınızı. Bazen hiç bişe olmayabiliyormuş, ırsi vs.
Özellikle erkek çocuklarında. Bizim öyle mesela.
Ama ben çok sormuştum, ya ayağı yamuk olabilir, ya kalbinde bi sıkıntı olabilir ya da hiç bişeyi de olmayabilir düzelir dediler. Çok şükür bizde hepsi temiz çıktı. Ben kahroldum 1 ay. Siz de kahretmeyin kendinizi diye yazıyorum. Bebeğinize ve hislerinize güvenin..