BusRAmazan bqn TM 34 haftaliqim qunluk ped kullanıyorum az önce lawaboda qordum nokta nokta açık pembe renkte kan war çok değil az ama korktum yarin doktor kontrolum war az olursa bekluyim diyorum başına boyle bi şey qelen war mi korkuyorum da boyle olunca