Sevolino Kızlar doğum yapanlar bana da yardımcı olabilir mi lütfen? Doğum ücreti olarak alınan para dışında bi ücret talep ediyolar mı mesela sezaryen doğum şu an 66 bin tl çıkarken bi sürprizle karşılaşır mıyız acaba?