Nesliidil16 Haftasındayım hamileliğimin az az lekelenmelerim var kahverengi korkmam gerekir mi kızlar ?
Mrvnur900990 Nesliidil16 hayır normal yerleşme kanaması olarak geçiyor aslında ama eğer çok geliyorsa bi doktora görün 💗
TKumsall Nesliidil16 bi doktora görün progestan yazıyorlar kullanırsan kesilebilir devam ederse de kullanmaya devam et diyorlar
Andromeda94 gunaynur Nesliidil16 bende 5. Haftamdayım tüp bebek le hamile kaldım bugün 3 kez kahverengi akıntı geldi doktorum progestan iğne verdi ekstra çok korkuyorum
Nesliidil16 Mrvnur900990 çok değil normal akıntı şekilde sümüksü yapıda arkadaşlarıma sorduğumda bunun normal olduğunu söylüyorlar
Nesliidil16 myangelson bundan korktuğum için çok endişeleniyorum ilk gebeliğim daha umarım sağlıklı olur 🌸
myangelson Nesliidil16 dediğim gibi doktora gidin muayene edilmesi gerekir normal de olabilir risk de olabilir bilemeyiz