Femay Kızlar bugün çok yakın arkadaşımın düğünü var ne giyeceğime asla karar veremedim ama bir seçenek var neyse. Siyah ten çorabım var elbise biraz kısa çorapla daha rahat ederim. Siyah bantlı ayakkabı giyicem. Sizce saçma mı olur
Neferut Femay çorabınız tam siyahsa hoş olmayabilir ama ince çok da siyah durmayan hafif teninizi gösteren çoraplardansa sorun olacağını düşünmüyorum
Lilamorr06 Femay ayakkabı eğer bantliysa hos gözükmez gibi düşünüyorum ama stiletto gibi düz bir ayakkabı ise kış olduğundan göze batmaz heralde
Femay Femay  Kızlar birebir aynısı olacak böyle bir bakın
littlemiddle Burunsuz çorap ise olabilir bence, örnek fotodaki gibi yani. Ama ben mevsimsel düşünürdüm sanırım daha çok, kapalı tercih ederdim gibi.
Femay littlemiddle evet burunsuz ama bende çorapsız daha güzel olduğuna katılıyorum bu ayakkabıların. Stilettoya karar verdim 😅😅🙏🏼🩷
Bergamot Femay ucu dikişsizse pekala olur canım. Ama dikişliyse burnu kapalı ayakkabı giy hiç şık durmuyor maalesef 🥲
Bergamot Femay en doğru kararı vermişsiniz stiletto çok şık duruyor özel günlerde ama biraz rahatsız işte ahah 🤭