Selam 1 haftayı geçti serklaj yapılalı doktorum fitile devam etmemi söylemişti fakat ben korktuğumdan kullanamadım işte dikişi zarar verirmiyim kanama olurmu vs korkuyorum bugün kontroldede doktor muhakkak kullan dedi bugün başlayacağım birşey olurmu kızlar😏