Asli_yazici1 Merhaba adet günümde(23 ekim) beta 16 çıktı. Bugün doktora geldim kimyasal gebelik olabilir dedi tekrar kan verdim sonucu bekliyorum. Bu durumu yaşayan var mı aramızda
Sila41_ Asli_yazici1 ne alakası var daha ilk değerden böyle yorum yapmak? 23 ünde vermişsiniz kan bu günki sonuca göre yorum yapabilir ancak burayada yazın bizde değerlendiriz
Sila41_ Asli_yazici1 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bana da dua et olur mu çok istiyorum bende
Neferut Asli_yazici1 Daha kan vermeden ne olduğunu bilmeden ne kimyasalı Allah aşkına? Sonrasında iyi artmış şu an için olması gerektiği gibi
Elifcc Asli_yazici1 benim mesela adetim geçti 2. Gün 10 çıktı sonra arttı meğer geç döllenmeymiş adet tarihimi düzelttik
Asli_yazici1 Sila41_ evet ya çok korkuttu beni bugğn ki değerimde 48,48 çıktı kimyasal olabilir mi şimdi bu anlamadım hiç 🥺
Aysekkaya Asli_yazici1 Belki geç döllenmedir . Ben gecikmenin 10. günü HCG 69 du öğrendiğimde şimdi 2 buçuk yaşında . Olumsuzu düşünme canım benim 🌸
Asli_yazici1 Aslaninannesi_ ayy inşallah ya doktor o kadar canımı sıktı ki sonuç çıkana kadar aklımdan her şey geçti 😓
Asli_yazici1 Neslihan98 geç döllenme ihtimali yok sanırım çünkü sadece 9 ekim ve 11 ekimde(yumurtlama günü) beraber olduk
Aslaninannesi_ Asli_yazici1 daha vermene gerek yok strese girme artışı görmüşsün zaten folik asitine başka keseyi görmeyi bekle canım doktorun canını sıktıysa değiş
Sila41_ Asli_yazici1 allah yardımcın olsun üzüntü yaşatmasun inşallah sende hemen folik asit başla sağlıklı beslen bol su iç tamam mı
Neferut Asli_yazici1 aldırış edip strese sokma kendini benim ilk gittiğim doktor da böyle dengesizdi keseyi görene kadar kafayı yedirdi bana ondan kurtuldum şükür. Sata göre kaç haftalıksın? Keseyi görene kadar takipte kal
Asli_yazici1 Aysekkaya geç döllenme tam nasıl oluyor acaba biz 9 ekim ve 11 ekim yani yumurtlama günümde beraber olduk sadece onun dışında olmadık yine de geç döllenme olabilir mi