Cybermom Selamlar, 26+5 deyim doktorum riskli bir grupta olmadığım için şeker yüklemesi değil de şeker taraması önerdi. Tok iken bakılan 1 saat sonra 50 mg glikoz alıp bakılandan. Aranızda yaptıran oldu mu nerede nasıl yaptırdınız😊